رویدادهای مدرسه

قسمت دوم

خ مثل خاطرات


خلاصه :

یک روز ماندگار 

#گزارش_ بازدید_ مدرسه_ رافعه

به حول و قوه الهی امروز توفیق حضور در جمع دختران پایه ی سوم رو پیدا کردم، فرشته هایی که با وجود مکلف شدن، هنوز پاکند و معصوم و حقیقتا بوی بهشت میدهند

حتی دعوا کردنهایشان هم برای انسان جذاب و دوست داشتنی است

بنده ساعت 9:15 در کلاس حضور داشتم، زنگ دقت بچه ها بود. خانم همتی عزیز مثل همیشه آرام و صبور و لبخند به لب،شیطنتها و بازیگوشیهای دخترانمان را هدایت میکردند و مصداق روشنی از تمام آن چیزی بود که روش میزان برای مخاطبانش ارائه میدهد.

زنگ بعد فارسی داشتن و بنده مربی کلاس بودم. مربیگری هم تجربه ی خوبی بود

زنگ بعد قرار بود فعالیتی در قالب بازی و ....با بچه ها داشته باشم. اما قبل از کلاس ظاهرا در زنگ تفریح بین پایه ی سوم و دوم اختلافی پیش آمده بود که قرار شد. توی فرصت 5 دقیقه ای زنگ تفریح، با گفتگو به نتیجه ای برسن اما این گفتگو نیم ساعت طول کشید و جدا یکی از بهترین و جذابترین خاطره ی امروز من مشاهده ی روند گفتگوی بین بچه ها با هدایت خانم شهری عزیز بود.

واقعا اگر در مدرسه ی رافعه فقط همین یک مورد یعنی توانمند سازی بچه ها در یافتن راه حل برای مسئله شان، از مسیر گفتگو، محقق شود قطعا دعاگویتان خواهیم بود. البته ناگفته نماند که حفظ کرامت انسانی بچه ها را از امور بدیهی این روش یافتم.

خلاصه حدود یک ربع وقت برای بازی با بچه ها ماند. بازی گروهی گمانه و یک بازی دیگر را انجام دادیم و لحظات خیییلی شیرین و لذت بخشی برایمان رقم خورد

 

از همه ی بزرگوارانی که دلسوزانه برای تعلیم و تربیت بچه های ما وقت میگذارنند تشکر میکنم و امیدوارم خداوند متعال هر روز بر موفقیت و عزت شما عزیزان بیفزاید. انشاالله. 

پارسانیا

97/11/14

ممنون از خانم پارسانیا که مارو خوشحال کردند و قدم رنجه فرمودند تشریف آوردند . 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران