محتوای درسی

از کلاس چهارم چه خبر؟


خلاصه :

گزارشی از فعالیت های کلاس چهارم در نیمه ی اول سال تحصیلی ۰۱-۱۴۰۰

به نام آن که هستی نام از او یافت / فلک جنبش زمین آرام از او یافت

خداوند متعال را شاکریم که باز هم توفیق خدمت به آینده سازان این مرز و بوم را نصیب ما کرد و امسال هم در خدمت شما عزیزان کلاس چهارم هستیم. بر خود لازم می دانیم قبل از هرچیزی از شما اولیای گرامی بابت صبوری، همکاری صمیمانه، پیگیری های دلسوزانه و دلگرمی هایی که با پیام های خود به ما می‌دهید سپاسگزاری کنیم و ان شاءالله با تداوم این راه در کنار یکدیگر بتوانیم بهترین سرانجام را چه در زمینه ی آموزشی و چه در زمینه ی تربیتی و اخلاقی برای عزیزان دلبندمان رقم بزنیم.

متن پیش رو گزارشی است از فعالیت های انجام شده‌ی کلاس چهارم دبستان میزبان اندیشه در چهار ماه گذشته.

آموزش

الحمدولله با برنامه ریزی های انجام شده، اهتمام و تلاش خوب دانش آموزان و همکاری اولیای گرامی موفق شدیم طبق بودجه بندی تدوین شده، تمام درس ها را پیش ببریم. در نظر داریم با ادامه‌ی این روند موارد آموزشی را تا پایان سال به اتمام رسانده و سپس مرور و سنجش های مرتبط با هر درس را به جهت تثبیت مفاهیم از دانش آموزان به عمل آوریم تا با تسلط کامل بر این مفاهیم، پایه‌ی چهارم را به اتمام رسانده و به استقبال سال تحصیلی جدید و پایه های بالاتر بروند.

تربیتی

در زمینه‌ی تربیتی روند مورد نظر ما توجه دادن متربیان به اهمیت مسئولیت پذیری و مقوله‌ی نظم بوده است. این که دانش آموزان در گام اول با مفهوم نظم در کلاس و مدرسه آشنا شوند، نظم در منزل را پذیرا باشند و از این طریق به اهمیت نظم در جامعه و سپس نظم جاری در جهان هستی پی ببرند.  

امیدواریم بتوانیم به کمک خدا و با دعای حضرت زهرا سلام الله علیها برنامه های طراحی شده برای کلاس چهارم را به نحوی پیش ببریم که سودمندترین نتایج را برای دانش آموزان که همانا سربازان آینده‌ی اسلام و این مملکت هستند  داشته باشد.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران