رویدادهای مدرسه

آنچه در پایه ی دوم گذشت


خلاصه :

گزارش تصویری آذر تا نیمه ی دی ماه

خدا را شاکریم که بازهم توفیق خدمت به فرزندان حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) را برای ما فراهم نمود.

هیچ چیز برای ما زیبا تر از رشدو بالندگی و شکوفایی بچه های خوب کلاس دوم نیست. الحمدلله پس از گذران ایام سخت و جانکاه دوساله ی اخیر، اندکی با خیالی آسوده تر و بیش از گذشته در کنار عزیزانمان هستیم و هم آنان از نعمت بودن در فضای غنی آموزشی و تربیتی بهره برده و هم مربیان پایه از برکت وجود و نفس های آنان در کنار خود لذت و بهره ها می برند.

خداوند منان را سپاس می گوییم که در سایه ی منت و لطف او بازهم امکان پیگیری برنامه ها و دغدغه هایمان فراهم شده است.  تلاش هایی از جنس آشنا شدن بچه ها با محیط آموزشی ، آداب حضور در کلاس درسی، سازگاری و توانمند سازی متربیان به جهت استفاده ی حداکثری از فضای آموزشی با عنایت به روح جمعی و تلاش برای برقراری روابط خشنود کننده با دوستانشان که همگی این ها و بیش از آن، از نیاز های ضروری بچه ها در مدرسه بوده که مدت هاست از داشتن آن محروم بوده اند. آشتی دادن آنها با چنین مفاهیمی کاری بس زمانبر و حیاتی بوده و خواهد بود.

در این مسیر تلاش های خود متربیان عزیزمان و خانواده های محترم و آگاه پایه ی دوم دبستان میزبان اندیشه، همواره به عنوان تسهیل گر و شتاب دهنده ی برنامه ها و اهداف تربیتی و آموزشی مجموعه ما بوده و هست که از آنان نیز کمال تشکر و قدردانی را داریم.

همچنان محتاج دعای خیر شما عزیزان هستیم.

در پناه خدا و حجتش

یا علی

عرض سلام و ادب
از تمام زحمات جناب آقای رجبی و آقای صفری سپاسگزارم.دیدن این همه انرژی مثبت در فضای مدرسه بیانگر حضور مربیانی حرفه ای و کار بلد است.
موفق و مؤید باشید

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران