پژوهش حاضر با هدف مقایسه پیشرفت تحصیلی و خود تنظیمی دانش آموزان پسر مدارس میزان و عادی شهر تهران از
بررسی مقایسهای اثر بخشی استفاده از روش "اکتشافی هدایت شده"در مدرسه ابتدایی میزان با ر
فرآیند آموزش مجموعه ای است از آنچه که دانش آموز در مدرسه از طریق برنامه درسی تعیین شده فرا می گیرد
هدف پژوهش مقایسه انگیزش پیشرفت تحصیلی، کمک طلبی تحصیلی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دختر دبستا
هدف پژوهش حاضر بررسی مقایسه خلاقیت و عزتنفس و مهارتهای فکری(حل مسئله و تصمیمگیری) در
انجمن روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ایران منتشر کرد: "مقایسه پیشرفت تحصیلی و خودتنظیمی دانش آم
داشتن اطلاعات و آگاهی با خود قدرت به همراه دارد و دانستن راه و روش گفت و گو ایجاد ارتباط طبیعی با فر
آماده سازی کلاس اول جهت استقبال از فصل بهار
به قلم دکتر مریم السادات پاکنژاد متخصص طب سنتی ایرانی
«يكي از قديميترين نيازهاي انسان اينست كه كسي را داشته باشد كه به او توجه كند و گاهي اوقا
در کجا جستجو شود؟