پژوهش حاضر با هدف مقایسه پیشرفت تحصیلی و خود تنظیمی دانش آموزان پسر مدارس میزان و عادی شهر تهران از روش علی مقایسه ای بود
ادامه...بررسی مقایسهای اثر بخشی استفاده از روش "اکتشافی هدایت شده"در مدرسه ابتدایی میزان با روشهای متداول آموزشی مدارس غیر انتفاعی شهر تهران
ادامه...فرآیند آموزش مجموعه ای است از آنچه که دانش آموز در مدرسه از طریق برنامه درسی تعیین شده فرا می گیرد
ادامه...هدف پژوهش مقایسه انگیزش پیشرفت تحصیلی، کمک طلبی تحصیلی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دختر دبستانی مدرسه میزان و دانشآموزان مدارس غیر انتفاعی بود
ادامه...هدف پژوهش حاضر بررسی مقایسه خلاقیت و عزتنفس و مهارتهای فکری(حل مسئله و تصمیمگیری) در مدارس میزان و سایر مدارس غیر دولتی شهر تهران بود
ادامه...حسن صادقی- دبیر علمی روش میزان تهران
موسسه هدایت میزان
انجمن روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ایران منتشر کرد: "مقایسه پیشرفت تحصیلی و خودتنظیمی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی مدارس میزان و عادی شهر تهران- صادقی و همکاران (۱۳۹۸)
(فایل کامل مقاله پیوست می باشد)
ادامه...چگونه میزبانی خوب باشیم!
یکی از سنت های پسندیده اسلامی که بر آن بسیار تأکید شده است، مهمان دوستی یا میزبانی است.
ادامه...مشاهده علمی
در طبیعت استان گیلان
عنکبوت ما ازنوع عنکبوت های گردباف بود؛که در گوشه ی یک صندلی کنار یک مرداب زیبا با سرعت زیاد در حال تنیدن تار برای شکار و شام شبش!!بود.
ادامه...۷ نکته موثر و کارآمد
مدرسه میزان
داشتن اطلاعات و آگاهی با خود قدرت به همراه دارد و دانستن راه و روش گفت و گو ایجاد ارتباط طبیعی با فرزندانتان، به آن ها این احساس را القا می کند که شما به آن ها اهمیت می دهید.
ادامه...