رویدادهای مدرسه

اهداف آموزشی تربیتی پایگاه تابستانی ۹۷


خلاصه :

معرفی اهداف آموزشی تربیتی پایگاه تابستانی ۹۷ میزان

معرفی اهداف آموزشی تربیتی پایگاه تابستانی 97 میزان


با سلام و احترام خدمت خانواده های میزانی عزیز


با توجه به شروع #پایگاه_تابستانی مدرسه و برگزاری کلاس های برنامه ریزی شده لازم به بیان نکاتی پیرامون لزوم کلاس های مورد نظر برای عزیزانمان در تابستان می باشد که همراهی و پشتیبانی شما عزیزان در این مهم باعث پیشرفت و امتنان خواهد بود.


هر کلاس (روبیک ، بازی های سنتی ، ترامپولین ، پخت انواع نان ) جدا از ویژگی های اجرایی خود اهداف سازنده و جدا گانه ای که مورد توجه رویکرد میزان است را شامل می باشد و صرفا به یادگیری یک مهارت و قائل به یک محصول تک بعدی نمی باشد. تحقیقات حوزه تعلیم و تربیت بیان می کنند نیاز به فراهم سازی بستری است تا متربی در کنار کلاس های آموزشی، مهارت های مورد نیاز دیگری را کسب نماید. به ویژه اکنون که سبک زندگی مدرنیته که #فردگرایی محض را تقویت می نماید، توجه به برنامه های سازنده و تعبیه فعالیت های گروهی و تیمی در سبد #تعامل و ارتباط بین فردی متربیان حائز اهمیت زیادی می باشد.


ما بر آنیم تا با ایجاد فضایی شاد و با نشاط در حداقل زمان ممکن، ضمن پیاده سازی رویکرد آموزشی و تربیتی میزان به ویژه برای ورودیان جدید میزانی و همچنین حفظ #ارتباط_مدرسه_منزل برای سایر متربیان و نیز ارزیابی رفتاری و آموزشی متربیان؛ علاقه مندی حضور عزیزانمان در فضای مدرسه را ارتقاء داده و فضایی سالم به دور از #مقایسه، اضطراب برد و باخت و تجربه هم سالان و روابط بین فردی سازنده را شکل دهیم.


در ادامه بخشی از اهداف مورد توجه رویکرد میزان بنا به سر فصل هر کلاس ارائه می گردد:


#روبیک :


در کلاس روبیک جدا از یادگیری مقدماتی و پیشرفته ساخت روبیک مواردی همچون دست ورزی، توجه تمرکز ، افزایش دقت و به ویژه دقت دیداری، تقویت حافظه فعال، افزایش تعامل در فضای کلاس جهت برقراری ارتباط برای شروع سال تحصیلی پیش رو مورد توجه می باشد.


#توجه: لازم به ذکر است با توجه اصل آزادی عمل حداکثری، متربیان در کلاس روبیک می توانند به صورت آزادانه به آموزش اوریگامی یا ساخت اشکال با بادکنک بپردازند.

#بازی_های_سنتی:


در کلاس بازی های سنتی جدا از آموزش بازی های سنتی ایرانی به کارگروهی و چالش های پیش روی آن، تقویت روحیه اجتماعی بودن و روابط عمومی متربی با جامعه کوچک مدرسه، شادابی و نشاط ، هماهنگی چشم و دست و تقویت حواس پنج گانه توجه ویژه ای شده است.


#پخت_انواع_نان :


در این کلاس اهدافی همچون آشنایی با روند پخت نان، دست ورزی، درگیر شدن در فرآیند رسیدن به هدف مبتنی بر فاکتورهایی نظیر تلاش و نتیجه گیری، آشنایی با مفاهیم والایی از قبیل اصول انسانی داد و ستد و مشتری مداری، مورد توجه می باشد.


#ترامپولین:


تقویت ماهیچه های نیم تنه پایین بدن و تقویت مفاصل ریز پا، حفظ تعادل و بهبود توجه تمرکز که به طبع باعث بهبود وضعیت درسی متربی می شود. همچنین با ایجاد فضایی با نشاط در این کلاس مقدمه ای جهت ارتباط بیشتر متربی با مربی و آماده سازی جهت ورود به سال تحصیلی جدید مد نظر می باشد.


با تشکر- پشتیبانی روش میزان


ارتباط با ما: @mizanedu

۵ سال پیش
واقعا خوبه
من از بچه های میزان تهرانم

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران