پژوهش حاضر با هدف مقایسه پیشرفت تحصیلی و خود تنظیمی دانش آموزان پسر مدارس میزان و عادی شهر تهران از روش علی مقایسه ای بود
ادامه...بررسی مقایسهای اثر بخشی استفاده از روش "اکتشافی هدایت شده"در مدرسه ابتدایی میزان با روشهای متداول آموزشی مدارس غیر انتفاعی شهر تهران
ادامه...فرآیند آموزش مجموعه ای است از آنچه که دانش آموز در مدرسه از طریق برنامه درسی تعیین شده فرا می گیرد
ادامه...هدف پژوهش مقایسه انگیزش پیشرفت تحصیلی، کمک طلبی تحصیلی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دختر دبستانی مدرسه میزان و دانشآموزان مدارس غیر انتفاعی بود
ادامه...هدف پژوهش حاضر بررسی مقایسه خلاقیت و عزتنفس و مهارتهای فکری(حل مسئله و تصمیمگیری) در مدارس میزان و سایر مدارس غیر دولتی شهر تهران بود
ادامه...این روزها کودکان و والدین آنها روزهای سختی را سپری می کنند.در یکی دودهه اخیر،تغییرات گسترده ای در ماهیت دوران کودکی رخ داده است.ا
ادامه...